Vaše nastavení

Jazyk Czech English German 
Měna

Nákupní košík

0 položek0Kč

Kategorie

Automobily->(3)
Motocykly->(586)
Universalní->(26)

Poslední inzeráty

Vidlici viz foto, nabizejte i další díly na Zündapp.Vidlici viz foto, nabizejte i další díly na Zündapp.
Detail inzerátu
Díly na vidlicí, celou vidlici a další díly na Zündapp. Dále díly na kdf82 dveře, blatníky, světla. Nabídněte i torza motocyklů.Díly na vidlicí, celou vidlici a další díly na Zündapp. Dále díly na kdf82 dveře, blatníky, světla. Nabídněte i torza motocyklů.
Detail inzerátu
světlomet Opel 1935světlomet Opel 1935
Detail inzerátu
Dobrý den, jsem majitelkou vozidla VAZ 2101 rok výroby 1976, garážované, kožená sedadla. Platná STK, pojízdná. Prodám zájemci, cena dohodDobrý den, jsem majitelkou vozidla VAZ 2101 rok výroby 1976, garážované, kožená sedadla. Platná STK, pojízdná. Prodám zájemci, cena...
Detail inzerátu
Prodám zadní světlo s držákem SPZ pravděpodobně německé výroby kolem roku 1935Prodám zadní světlo s držákem SPZ pravděpodobně německé výroby kolem roku 1935
Detail inzerátu

Přidej

Další


Přihlásit

Jméno

Heslo

Ochraný kód: Ochraný kód
Napište ochraný kód

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Například posílání komentářu pod jménem, nastavení komentářů, manažer témat atd.

 Tipy požívaných ventilových rozvodù

Obecné informace

   Nejstarší návrh ètyøtaktního motoru mìl atmosférický sací ventil a výfukový ventil, jenž byl ovládaný vaèkou. Celkový koncept vypadal jako motor s rozvodem IOE, ale bez zdvihátka horního sacího ventilu. Atmosférický sací ventil znamená, že tento ventil se otvírá pøi chodu pístu smìrem k dolní úvrati. Píst vytvoøí podtlak, který otevøe horní sací ventil.

   Zatížení pružiny ventilu by mìlo být co nejmenší, to pøispívá k tichému chodu motoru. Pokud pružina ventilu ztratí pnutí nebo bude pøíliš tuhá, motor nebude mít klidný chod.

   Pøi zvyšování kompresního pomìru, výkonu a vylepšování stávajících motorù bylo vynalezeno ovládání ventilù vaèkami na jedné høídeli. Tento rozvod OHC resp. DOHC je dnes nejpoužívanìjším.



   Na obrázku vidíte názornì nejvíce používané rozvody:


1: valve = ventil
2: valve spring = pružina ventilu
3: push-rod = zdvihátko
4: camshaft = vaèka
5: bevel drive = královský høídel
6: camshaft chain = rozvodový øetìz


SV: side valve = spodové ventily (postraní ventily)

IOE: inlet over exhaust = sací ventil nad výfukovým

OHV: over head valve = ventily nad hlavou motoru

OHC: over head camshaft = vaèková høídel nad hlavou motoru




 
"Login" | Přihlásit/Vytvořit účet | 0 Komentářů
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.